Helpdesk

050 8800 750
x
x

Wat gebeurt er als ik mijn datalimiet overschrijd?

Heeft u een mail ontvangen betreffende overschrijding van uw hostingpakket? Geen nood, we zullen uw website niet blokkeren. Door in te loggen in DirectAdmin kunt u inzien waar de schijfruimte zich precies in heeft verdeeld, op deze manier kunt u uw pakket opruimen. In de meeste gevallen zijn dit back-ups en mail bestanden die zorgen voor overschrijding van uw hostingpakket. Als het niet haalbaar is om uw pakket op te ruimen, dan kunt u overwegen om over te gaan op een hoger pakket. Neem hiervoor contact op met onze helpdesk.

Mocht u voor een langere tijd de waarschuwingsberichten negeren, dan behouden wij het recht om uw pakket te blokkeren. Als u niet weet hoe u het bovenstaande aanpakt, dan kunt u contact opnemen met de helpdesk.

Zoeken

Gerelateerde vragen

De KeurigOnline helpdesk, elke werkdag van 10:00 - 17:00 uur bereikbaar 050 8800 750

Keurigonline

© 2024 KeurigOnline