Helpdesk

050 8800 750
x
x

Hoe stel ik verificatie voor de uitgaande mailserver in voor Outlook?

Om in te stellen dat je bij het versturen van mail authenticatie gebruikt, zijn er een aantal stappen nodig. Deze ga ik kort maar duidelijk aan je uitleggen via onderstaande afbeeldingen.

Om te beginnen ga je linksbovenin naar Bestand.

Klik vervolgens op Accountinstellingen zoals hieronder weergegeven

Vervolgens zie je in het scherm al je mailadressen. Selecteer hier het mailadres waar het om gaat en klik op wijzigen.

Vervolgens heb je de optie om naar de Geavanceerde instellingen te gaan.

Onder het tabje "Server voor de uitgaande mail" gaan we vervolgens instellen dat er verificatie voor de uitgaande mailserver nodig is, zoals hieronder weergegeven.

Hierna zul je zonder problemen je uitgaande mail moeten kunnen versturen, gefeliciteerd :)

Zoeken

Gerelateerde vragen

De KeurigOnline helpdesk, elke werkdag van 10:00 - 17:00 uur bereikbaar 050 8800 750

Keurigonline

© 2024 KeurigOnline