Helpdesk

050 8800 750
x
x

Waarom krijg ik geen e-mail binnen?

Als u geen e-mail meer binnen krijgt kan dit verschillende oorzaken hebben:

  • Uw pakket zit vol, er past geen nieuwe e-mail meer bij. Oplossing: verwijder e-mail van de sever, eventueel vanuit de webmail
  • Uw wachtwoord of andere instellingen zijn niet goed. Controleer de accountinstellingen en wijzig het wachtwoord van uw e-mailadres. Pas deze daarna ook aan in uw accountinstellingen.
  • Uw domeinnaam is niet meer actief of juist gekoppeld. U kunt dit controleren door naar uw website te gaan. Ziet u uw website wel? Dan is dit geen probleem.

Krijgt u na bovenstaande tips uw e-mail nog steeds niet binnen? Neem dan contact op met onze helpdesk.

Zoeken

Gerelateerde vragen

De KeurigOnline helpdesk, elke werkdag van 10:00 - 17:00 uur bereikbaar 050 8800 750

Keurigonline

© 2018 KeurigOnline