Helpdesk

050 8800 750
x
x

Waarom kan ik geen plugins meer installeren?

Als uw WordPress installatie is verplaatst van domeinnaam of van locatie, dan staat het upload pad waarschijnlijk niet goed. Als het probleem zich spontaan voordoet, dan is uw schijfruimte waarschijnlijk vol. U kunt uw schijfruimte controleren in DirectAdmin.

Het upload pad kunt u controleren in de wp-admin onder Instellingen > Media.

Het pad moet er zo uit zien als de WordPress direct op uw domeinnaam zichtbaar is:

/home/gebruikersnaam/domains/uwdomeinnaam.nl/public_html/wp-content/uploads

Als uw WordPress zichtbaar is op bijvoorbeeld www.uwdomeinnaam.nl/test, dan ziet het pad er zo uit:

/home/gebruikersnaam/domains/uwdomeinnaam.nl/public_html/test/wp-content/uploads

Zoeken

Gerelateerde vragen

De KeurigOnline helpdesk, elke werkdag van 10:00 - 17:00 uur bereikbaar 050 8800 750

Keurigonline

© 2018 KeurigOnline