Helpdesk

050 8800 750
x
x

Waarom staat er 'bezet' bij de domeinnaam die ik wil bestellen?

Indien de ingevoerde domeinnaam als status bezet aangeeft, betekent dat de domeinnaam reeds geregistreerd is, bent u zelf de eigenaar van de domeinnaam? Dan kunt u via de optie 'verhuizen' de domeinnaam verhuizen naar KeurigOnline.

Om de domeinnaam te kunnen verhuizen heeft u een EPP code nodig, deze code kunt u bij u huidige provider de opvragen. De EPP code kunt u na afloop van de bestelling invoeren via de optie 'verhuizingen' in mijn account.

De EPP-code staan beter bekend als de verhuiscode of token. Dit is een code waarmee het u mogelijk word gemaakt om uw domeinnaam te verhuizen naar een andere hostingprovider.

Zoeken

Gerelateerde vragen

De KeurigOnline helpdesk, elke werkdag van 10:00 - 17:00 uur bereikbaar 050 8800 750

Keurigonline

© 2024 KeurigOnline